קייטרינג לאירוע השקה

לידתו של מוצר או שחרורו של שירות חדש לאוויר העולם מהווים הזדמנות נהדרת לפרסם ולתקשר את הנושא באירוע חגיגי ומושקע רב מוזמנים. זהו הטיימינג הנכון להציג את המוצר ולתת לאנשים להתנסות או לבצע הכרות מעמיקה עם השירות, בדרך שתגרום למובילי דעה לספר על מה שיש לכם להציע או לשותפים אסטרטגיים להשקיע או ללקוחות לרכוש. 

איך מפיקים אירוע השקה מושקע באמת – כל הפרטים שיש לדאוג להם מראש מבחירת לוקיישן מנצח דרך קייטרינג לאירוע השקה ועד מזכרות למשתתפים. 

קייטרינג לאירוע השקה

משיקים בשיא הסטייל

בחירת מקום לאירוע השקה משחק תפקיד מהותי ביצירת האווירה המבוקשת. חשוב לבחור אולם אירועים אשר יכיל את הכמות המשוערת של המשתתפים וייצג באופן מכובד את המאורע מהעיצוב דרך הניקיון ועד השירות. בחרו מקום שמאפשר להטמיע את זהות המותג בדרך החכמה ביותר בין אם לפרוש מוצרי טקסטיל בגוונים של החברה או להציב קאפות ופוסטרים בכל מקום עם הדפסים ולהקרין על גבי מסכים מסרים שיווקיים וכדומה. מומלץ מקום שיש לו שני מרחבים אחד בחוץ, המאפשר להתחיל בקבלת פנים באוויר הפתוח והשני, חלל פנימי להמשך האירוע – אוכל, מצגת וכל אלמנט אחר שרלבנטי לתוכנית האומנותית. כשיש שני חללים הפרישה של האירוע וזרימתו טובה יותר וכמובן, ניתן לבחור היכן ואיך לחגוג גם לפי תנאי מזג האוויר. 

הרושם המתחיל בתפריט

החוויה הקולינרית משדרגת הן את הנאת המוזמנים והן את הצלחת האירוע. בחרו קייטרינג שיוכל לבנות עבורכם את התפריט הנכון בהתאמה אישית. קחו בחשבון את התזמון של האירוע. יש מאכלים המתאימים יותר לאירועי חורף ואחרים לאירועי קיץ. למשל, בעונה הקרה נעדיף תבשילים חמים מבית אמא בעוד בעונה החמה, סלטים מרעננים ומאכלים קלילים ואווריריים, קלים לעיכול. 

כמובן שיש להתחשב גם באופי האירוע עצמו. באירועי השקה לרוב הבחירה תהיה במנות לפחות בפתיחה, שקל לאכול תוך כדי תנועה על מנת שהמוזמנים יוכלו לבקר בדוכנים או בעמדות ולשוחח האחד עם השני בחופשיות ולא יהיו חייבים לשבת לאכול. 

המגוון אף הוא חשוב מאוד. תמיד יש לקחת בחשבון שלכל אחד טעם שונה וכדאי לבנות תפריט השקה מגוון המבוסס על מטעמים בסגנונות שונים – אסיאתי, איטלקי, ים תיכוני, חריף, מלוח, חמוץ מתוק, בשרי ומנות המתאימות לצמחונים או חלבי עם אופציות לטבעונים, כדי שכל אורח בהשקה ייהנה מהמבחר הגסטרונומי וימצא את המנות המועדפות עליו.

קומפוזיציה מנצחת – אוכל שאוהבים

החליטו מראש אם האוכל יוגש ישירות לשולחנות או בדרך של הגשה בשיתוף פעולה עם הקייטרינג וצוות האולם. ניתן כמובן לשלב בקבלת הפנים עמדות בופה ולאחר מכן, אוכל שיוגש לשולחנות. בכל מקרה, מומלץ שהאוכל כבר יהיה מוכן לאכילה ועם זאת, בדגש על חומרי גלם עונתיים וטריים. התייחסו גם לחיבורים המעניינים בין מרקמים, צבעים וטעמים, כי היום אוכל הוא סוג של מוצר פוטוגני שעולה מיד לאינסטגרם וכדאי לעורר עניין ביצירת מנות מפתיעות ומרגשות. כמובן שאין להתפשר על הטעם עצמו. בסופו של דבר, אנשים מחפשים גם אוכל מוכר ואהוב, טעים, שיוכלו לקחת ממנו עוד ועוד ולהעביר לצלחת. שימו לב גם לכלי ההגשה ולהעמדת האוכל  במרחב, כדי שתתאפשר גישה נוחה לשולחנות ושהעמדות של האוכל יהיו מזמינות ואטרקטיביות בנראות ובפונקציונאליות.  

הפרטים הקטנים שאסור לשכוח

ביצירת אירוע השקה התייחסו גם לפן הטכנולוגי, שאכן יש מערכת סאונד טובה ומערכת תאורה המייצרת אפקטים מרשימים לרקיחת האווירה המומלצת. חשבו על מזכרות שרלבנטיות לתקשור המוצר או השירות שזה עתה השקתם בין אם מתנות או שי לדרך ואל תשכחו לוודא את שביעות רצון המשתתפים. 

יש לכם שאלה? רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו פרטים ומיד נחזור:
סגירת תפריט
השאירו פרטים ומיד נחזור:
דילוג לתוכן